Helaas hebben we vandaag een primeur die we liever hadden overgeslagen: voor de eerste keer dit seizoen vaart de fiets- en voetveerdienst vandaag niet.

Hoewel het zonnetje zich nu misschien nog even laat zien, zijn de voorspellingen voor later op de dag simpelweg te slecht. Met code geel, zware windstoten, hagelbuien en kans op onweer is het niet verantwoord om het water op te gaan.

We nemen dit besluit nu alvast voor ieders veiligheid. Je moet immers niet alleen veilig aan de overkant komen, maar ook nog fatsoenlijk (en droog) terug kunnen fietsen of varen.

Hopelijk is het weer morgen beter gezind. Houd de website in de gaten voor updates!